Haparanda City

image2image3image4
________________________________________________________________________________________

Jaha, här sitter jag och skriver. Haparanda at night. Önskar att man vore ute. Tänkte plocka upp gitarren men grannarna sover, och mamma hävdar att de hör mig även om jag så bara snuddar försiktigt vid strängarna med fingertopparna. Själv kollar hon TV med volymen nästan på max. Det hör de tydligen inte.

Tänkte kliva upp kl 8 imorgon bitti för jag ska fara och rida en sväng med Hanna och Karin. Romeo är tjock efter betet, han måste jobba bort lite mage innan han blir fit for fight!

Sedan ska jag till station med CC. Ska väl repa på nya låten (förhoppningvis). Måste köpa stämapparat och en ny sladd btw. Vill ha en ny gitarr också egentligen.

________________________________________________________________________________________

Mando Diao - Motown Blood

We don't care if you care for the mob
We don't care if you care for the sub
We don't care if you care for the mud
Cause we've got motown blood in our veins
Cause we've got motown blood in our veins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0