Elegi

Valde att inte slösa. Tyvvär så sög denna dag mer än någon annan. Stallet är blä- skrittade med Linda lite iaf. Utan sadel. Det var ändå kul, fast allt annat var trist. Träffade Johanna, sa att jag kan börja ta Blackie lite snart nu när jag kan cykla till Mattila. Linda sa att hon kommer med och fotar. Linda ställer alltid upp :]

Sen gick jag till korsningen mellan Salmis och Vuono och så hämtade mamma mig och så for dom till ICA och  handlade och jag väntade. Känns som om livet består av att vänta på att något ska hända, men vad? Att man ska dö? Eller att man ska bli lycklig? Svårt att säga. Man kanske blir lycklig först i döden, och det kanske är därför dom de döda inte kommer tillbaka igen, vad vet vi som inte har det bekymret änn?

Lars Winnerbäck är ett geni.

image28



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0