Snart Jul

Julen kryper närmare i rasande fart! Bara 6 dagar kvar och jag är inte klar med julklappsinköpen.

Lucian+ hennes 7 täror (plus minus 1...) Lussade och spred ljus och glädje i Haparanda under förra fredagen och Lördagen. Det var kul och blir en minne för livet :) Vi lussade bla på IKEA, Coop, Ica Maxi , Skatteverket, Resursverkstaden, Lunden, klippan och FÄNGELSET! Vi fick se en cell och vi frågade ut vakten om allt möjligt! Det var lite läskigt att lussa där faktiskt. Veronica blev alldelens förskräckt och frågade :" Får fångarna vara lösa??!". Ja det fick de.
Förutom ett skrattanfall på coop då vi stod uppradade vid kassan och sjöng för full hals när ett fotbollslag med 91:or från boden kom in så gick allt bra! Vi hant med en massa julbord också :) Cape East var jättesnälla och bjöd oss alla på julbord på söndagen. Det var en riktig höjdare! Vi enades om att ha en återträff om 10 år. Klart vi måste! Det var ju förresten en kul artikel om oss i tidningen :) Jag och Jonna fick oss ett gott skratt när vi lästa tidningen och såg bilden längst ned!



Nu är jag då i alla fall trött på julbord för ett tag framöver....



Igår red jag Blackie i stormen en stund. Det gick helt OK. Jag vill ha ett ridhus i julklapp. Sen stack jag till HR och var hjälpis på julavslutningen. Fick en massa presenter av mina elever:) De är så söta! Sen for jag och red Hannes stora nordis Jerker vid 9. Han var jättemysig :D

Ida är det lugnt i skolan. bara två lektioner :O Sen ska jag till Platina och klippa luggen och sen på kvällen ska jag åka till Holmen och kolla in deras Julshow! Känns spännande men har ont i magen :/ Linda ska med också :) och Hanna.

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Mia

Okej ;b Men jag tycker inte alls om han ;p

2008-12-28 @ 18:33:00
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0