Att stanna eller att inte stanna, det är frågan!

Hpda eller ej? Borta bra hemma bäst! Håller ju ändå på och läser in NK A för fulla muggar (not) STRESS! MÅste läsa nu! Är på Kap 3 av 8... Plus instuderingsfrågor. Nästa kapitel är om Energi, nice..? Uhhh, jag vill aldrig gå i skolan igen, never ever. Att börja i Kalix var det sämsta beslutet ever! Inget fel på Holmen i allmänhet, jag passar bara inte in där! Inte i kalix heller för den delen. Jag avskyr verkligen kalix. Bara man åker förbi med bil så får jag känslan av att bli kvävd och nedtryckt i skiten. Min plats är inte där helt enkelt! End of story! Om jag vekligen ville stanna så skulle jag väl ändå inte fortsätta att fundera över det? Nä det tror jag knappast. Syon behöver mina betyg, vars fan är dom? "Veckan efter midsommar", yeah right! DÖöööööö.


Romeo för snart ett år sedan. Bara en vecka tills igångsättningen börjar, där får jag rida honom ostört i 3 veckor! Hade siktat på tävling i Överkalix den 10e?. Men men det blir såklart inte av. Boden SRS den 7 september iaf, kanske Kaakamo? Den kommer DM och innan det är det tävlingar i älvsbyn... Måste tävla! O.o är så sugen! Saknar Romeo. Vill ha en egen häst. MÅste söka jobba så att jag kan börja spara kosing till min drömpålle. Tänker  dock köpa bort Romeo från hr när han blir gammal. Fan att mna inte hade pengar att göra det nu :( BOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.  livetär orättvist.

Kommentarer
Postat av: Linn

Låter som om jag kommer göra en tabbe me andra ord ;)

2008-07-29 @ 22:41:36
URL: http://limqan.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tråkigt att du inte vill gå kvar med oss, vi vill ju ha dig ; ) Men det är ju så klart ett beslut du själv måste ta.

Om vi inte träffas till hösten hoppas jag att du får det bra i happis :)

Kram

2008-08-05 @ 17:37:16
URL: http://emiliaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0