Hemma i bushen igen...

Ja nu är man hemma sen några dagar. Stockholm var kul även fast det var lite stressigt. Bredäng var värsta ghettot. Själv akonserten var rätt så grym. Coolt när Eddie kom ut ur sfinxen!

Handlade lite också. B la en kjol som fick mig att se ut som Alice i Underlandet :]. Handlade ny Cheap Monday-jeans med min syster också.

Har varit och ridit och igår fick vi publik. Blackie hade lite svårt att koncentrera sig när alla tittade och Finnen gnäggade och jag försökte få honm att göra en massa dina dressyrrörelser samtidigt.

Igår kollade vi film och jag somnade inte! I made it! Drillbit Taylor. Den var faktiskt kul och han som spelade den tjocka ungen ägde!

Bilder från stockholm laddar jag upp senare. Nu ska jag städa och försöka få bort en massa skräp. Sen laga god mat åt mamsen som börjat jobba idag. Sen blir det väl mattila och sedan gå en promenix med hanna tror jag :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0