Easter

Jahapp. Påsken är väl typ över? Min storasyster kom inte på besök även fast hon hade lovat :( Måste väl åka dit då kanske men har inga pengar nu. Bläh. Sjysst av henne. Pappa blev ju också något besviken...


Var hos Linda igår för hon fyllde år.


Usch usch, känns som om jag har ätit mer godis än mat denna vecka, kan ju också bero på att jag hade feber i en dryg vecka så då drack jag bara varm oboy och blåbärssoppa och åt inget annat än 3 godiar men ändå.. Gömde påskägg igår. Mamma är veteran så hon vet alla bästa ställena man kan stoppa äggen på. Tog mig faktiskt en hel halvtimma att hitta ägget på. Har inte ännu ätit upp mina påskägg.. Får väl lägga på ett kol nu! Jo fortare de är slut, desto bättre för då kan jag sluta käka karra igen. På måndag ska vi på invigningen av MAX. blir väl kul och onyttigt :)

Planer för dagen:
1.
Varm dusch
2. Städa
3. Äta påskägg
4. Gå ut och få frisk luft
5. Pumpa luft i cykeldäcket
6. Cykla till stallet kanske, om jag ids.
7. Övertala pappa att åka till Luleå imorgon eller på tisdag.


image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0