Helg



Imorse tänkte jag vara pigg och vakna kl 9 :O, käkade frukost och fick skjuts till stallet. Red på Romeo i nästan 1 h och det gick AP-BRA :D Jag år så glad att det har gått så bra på sista tiden. men vet ni vad? Jag har kommit på att det är mitt fel att allt har gått åt skogen på sista tiden. Nu när jag har ridit de sista gångerna har jag vekrligen försökt att inte stressa, och ta tid för att pyssla om Romeo ordentligt före ridpasset och efter, såklart. Idag hant jag med att knoppa och rykta av honom ordentligt, vilket för mig blev lite jobb och ont i armarna. Det är faktiskt jobbigt att borsta en häst, för er som inte visste.



Snart börjar skolan., känner ångesten komma krypande. Käxor,läxor ovh läxor som jag måste göra innan måndag.Skitockså. Vill inte alls. Månne vad vi har för idrott ens? KALIX SUGER! Vill absolut INTE tillbaka dit mer. Hui Hui.

Nå nu ska jag inte gnälla mer. Ridpasset gjorde min dag!



Kommentarer
Postat av: Sadia

ha en bra dag!

2008-03-29 @ 15:57:27
URL: http://sadia.blogg.se
Postat av: Linn

härligt att det går bättre ;D
måste säga att du är bra på att skriva. brukar tycka att det är tråkigt att läsa när folk skirver om hur deras dag har varit men du får till de på ett bra sätt, man blir nyfiken och vill veta mer :D
btw jätte fin bild på dig och pollen :)

2008-03-29 @ 22:47:07
URL: http://limqan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0