Mmmmm....

Jag bakar :] Smaskig påsk-kaka (the påsk is över, jag vet) med mörk choklad och apelsin. Kladdigt värre ser det ut när den ligger där i ugnen och blir brun och fin. Är färdig om sisådär 15 min. Smaskens! Man måste synda ibland... Man lever bara en gång!

Har nyss kommit från stallet. Har faktiskt städat (hör och häpna) mitt skåp, vilket tog en timme! På tal om det så kanske jag borde betala skåp-avgiften som borde ha betalats den 29 februari... Annars skulle skåpet tömmas och blabla. Men jag ska betala.. kanske.

image23
Romeo i snön, fotat av Linda B.

Efter att jag hade städat så bytte jag om till ridkläder, som jag faktiskt hittade! (hade 3 par ridbyxor och strumpor i diverse färger som jag hade glömt!) Sedan tog jag itu med ryktandet. Romeo fäller som bara den, vilket inte var så kul när det fanns mer hår på mig än på hästen! Sedan så väntade jag på att Linda skulle bli klar med Paloo så jag knoppade snabbt och resultatet blev... bra :O Faktiskt. Wow. Blir knoppar till nästa tävling. Kändes konstigt att vara på så gott humör och att vara så avslappnad. Det var faktiskt roligt att rida! Red länge, 1h, och Romeo slappnade av och så även jag. Mina ben flaxade på under hela ridturen, måste ta itu med det problemet! När man tror att man har löst sina problem med sitsen så dyker nya upp :/ Äsch skitsamma för just nu precis nu är jag på gott humör:] kändes så bra att rida så nu orkar jag inte ens klaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0