Ode to Ochrasy

Har insett att min katt hatar andra katter. Hon spöade lilla Samus, men då fick hon stryk själv - av mig. Äsch. Hon är olyckligfetknoppnummer1, typ som jag. Fast jag är rätt lycklig ändå, bara det där med skolan och så... Men det fixar väl sig efter sommaren :]

Ska dra iväg och plinka på gitarren med Cave Canem snart. Vill INTE till Piteå i helgen :[ jag är inte redo för det!


Har inte vart i skolan idag så jag hade ganska mycket tid att jobba med Franska Revolutionen-arbetet. Det suger. som att jag hinner klart till torsdag när jag inte ens är klar med fördjupningarna? Uh. Kalix sucks!

Inget illa menat mot er som gillar kalix/ bor i Kalix eller whatever men jag HATAR verkligen kalix. jag trivs inte alls. USCH.



Iron Maiden 16 Juli!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ska du inte gå kvar i Kalix då? ;/

2008-03-05 @ 21:24:37
URL: http://miizing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0