Söndag

Får väl försöka att skriva ett muntert inlägg idag tänkte jag.

Red för Reine igår och det gick faktiskt ganska bra. Romeo var duktig och Reine tyckte inte att jag var för lång. Hade U-sek möte klockan 18 och innan det så gick jag och Linda runt M-lund med ponnysarna.

Idag så var jag äntligen till Mattila och red på Johannas pålle. Han var verkligen skitig och hade massor av päls som inte hade lossnat änn men går man ute dygnet runt så gör man :D Han var ändå duktig och plaskade i en vattenpöl. Köpte lite godis på ICA som jag delade med Johanna. Mmm


                   

Kanske borde dra kort om Valborg också.

Var ledig på onsdagen för jag skulle till tandis. Jag fick nu tydligen välja om jag vill ha eller inte vill ha tandställning :O De har sagt sen jag var liten att jag kommer att måsta ha och nu ändrar de sig. Säkert bara för att spara in några slantar... Ska nog göra det ändå medans jag har chansen! Annars lär jag väl ångra mig och gå med fula tänder tills jag dör.

Demonstrerade på torsdagen mot att sågen på Seskarö(v) ska läggas ned. Sen åt jag glass på torget. Mums. Perfekt glass-väder :D



Nu ska jag snart ut med Ann-Sofie och göra mig av med godiset som jag käkade tidigare.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anna!

Vi har ju sagt huuur läänge som hellst att du inte är för lång ;D

2008-05-05 @ 17:41:47
Postat av: aH

Säääääätt tandställning ;) jag kommer att få typ nästnästa måndag. Annars kommer du ångra dej och behöva betala typ 200000000344306+56+45683 miljarder kronor ;) HAHA

2008-05-14 @ 15:27:05
URL: http://alexandraaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0