Nu är det höst!

Har hänt en massa för jag är lat och orkar inte skriva. det är så omständigt.

Igår gick jag till frissanoch fixade håret. det blev väl ganska fint. :)

Förra helgen var anna här och nu saknar jag henne:( Moomin kom hem! Vi kan ju gå och käka greenburgare på MAX när du kommer hem igen. Och nu glömmer vi inte toapappret hemma! ......

Har faktiskt hunnit med att premiära på klubbis med Blackie. Det var skitkul och  några på läktaren skrattade tills dom nästan grinade. Fast i .0.90 m så slog han allla med häpnad:)

Är i skolan nu så ska hem och lägga up bilder på honom sen!

Nu är det höst ja, vilket innebär 1000000... prov! Skit. Perkele. Paska. Jag vill bara skolka allt. Jag vill gruppskolka matten men vad är det fär kul med att gruppskolka ensammen? Ple.

Snart bara 3 mån kvar till min 18-års dag! Vill tatueeera mig samma dag.

När jag kommer hem ska jag dessutom skriva en lista här på allt jag vill ha. Eller nästan. Det jag vil ha just nu. Julklappar och födelsedagspresenter :)



xo xo Linnea




Kommentarer
Postat av: L

du belv jätte fin i håret! vill också ha! :D

2008-10-03 @ 11:23:12
URL: http://lininda.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag ska köpa en hel påse med tatueringstuggummin åt dig på din 18-årsdag! Så kan du tatuera dig och alla dina vänner;-)

2008-10-15 @ 18:14:36
URL: http://asalindgren.blogg.se/
Postat av: Mamma igen

Vadå "blev ganska fint"? Håret blev ju JÄTTEFINT, ju!

2008-10-15 @ 18:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0