?

Vet ingenting. Lördagen var bra, lite för bra.... Men nu vet jag ingenting känns det som. Huvudet känns tung som sten av alla tankar. Jag måste ta och göra nåt åt saken helt enkelt! Orkar inte ha det så här nu. Vill bara vara glad.

Är helt hes och har tappat rösten, kul! :D Men ska vila lite så atrt man blir frisk, men vem fan orkar vila när man har påsklov och solen skiner? Finns massor att göra! Mest plugg och fixa det här trasslet men måste ju rida lite också. Och träffa Stina som kommer till Luleå under påsk. Träffar bara henne 2-3 ggr/år typ.

Lördagens tävling gick väl helt ok :) Red tre rundor sen tvingade jag upp karro på Romeo i sista klassen. Otylia skötte sig bra och samma med Blackie! Han galopperade så fort att jag fick tårar i ögonen ;D

Vad ska jag göra? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0