Konserten avklarad!

T-school konserten gick bra igår! Inga större missar och publiken var nöjd :) Det hela avslutades med käk på LeiLani och det var uppskattat :)

GISSA VEM SOM FIXADE VG PÅ FYSIKPROVET?

I helgen blev de utgång trotsallt. Sen hamnade jag och linda på efterfest som varade i 10 min... Nu blir det några lugna helger och kanske filmkväll hos mig? Får se vad som händer på valborg.

Har inte ridit sen i lördags så börjar få abstinens!! Läxorna ligger på hög och så måste jag börja plugga ´teorin till körkortet också. Kan nog lugnt säga att jag inte hinner med det innan sommarlovet iaf...


Bara för att jag vann varje gång!  PRO

Kommentarer
Postat av: linda

haha ja de var ju verkligen drag på den festen ;p bygga klossar.. hmm host.. ja vad sägs om imorgon ? :)

2009-04-24 @ 21:56:48
URL: http://lininda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0