Onsdag

Imorgon är det valborg och vi har ingen aning om hur kvällen blir! :O

Igår var en slapp dag. Hade NP i engelska på morgonen och sen Kemi och sen gick jag hem och latade mig farmför TVn (minn bästa vän). Sen drog jag mig iväg till frissan och där satt jag i två timmar...  Ville fara ut och jogga på kvällen men blev istället en trip till Mattila och mocka hos Blackie och sen hem och läsa engelskaromanen som jag ska skriva recension på nästa vecka. Jag har endast läst 1/4 av den, inte så smart att spara allt till sista minuten Linnea!

Har inte ridit sen i måndags, då red jag vilden Otylia ute och hon var heltknäpp och hade en massa överskottsenergi. Var nära att jag fick tugga sand och se ridbanans underlag på nära håll några gånger när hon stegrade och kastade sig runt. Arg som ett bi var jag och tänkte inte ge med mig så jag tvingade henne att gå fram fram fram så att hon inte fick tid att tänka på annat. Knäppis! HR har ingen pli på sina hästar.

Bara biologi där vi ska läsa om Dihybridkorsningar och idrott kvar, sen är jag fri för dagen!

Är otroligt shoppingsugen, skulle kunna gå i affärer i timmar om man bara hade en massa pengar att göra av med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0