Vänner

är guld värda! Livet har varit så stressigt de sista 2-3 åren så jag har inte ens haft tid att bry mig. Men nu de senaste två veckorna så har jag haft roligare än jag har haft på en lång, lång tid! Tack Linda och Hepo, ni är super! Jag är dålig på att uttrycka mina känslor men ni förstår nog ungefär om jag säger att mitt liv är som ett glas med mjölk, tråkigt och äckligt, men med er så blir det som oboy :) genast mycket godare!

Anna du får faktiskt ta och komma hem från Kiruna oftare tycker jag!

Igår var jag i Luleå och hälsade på min syster Stina som kommit från Sthlm. Jag fick inget påskägg med jag fick en söt monki-uggla ist ;D


Mästerkockarna Lindelöf

Stordrickarna Lindelöf

En ledsen hundis som inte fick äta från bordet :(
 
Kalle testar spikmattan (ser ut som Jesus på korset tycker Erik)

Egenskjuten påskhare och kantarellstuvning samt potatis med rödvinssås. Mumma!


Xoxo
LINNEA

Kommentarer
Postat av: Emilia

2009-04-11 @ 16:28:07
Postat av: Emilia

Opps blev lite fel ; )

Tacktack, jodå det går bra på holmen är ju inte så många kvar nu. Bara 6 st och vi får se om Lina fortsätter efter sommaren så det är lite tungt när någon är borta men vi kämpar på :D

Jo jag hörde att det var många som skulle på mässan, men vi har ju holmen :)

Hur är det med dig då?

2009-04-11 @ 16:31:14
Postat av: henrika

du är också super!! =)

2009-04-11 @ 18:22:03
URL: http://hhenrika.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jo hon kände att hon tappat hästintresset så hon går bara "vanlig" skola nu.

Du får ta och komma och hälsa på så kan vi ta en krog runda ;) Hehe

Åhå inte illa, tandläkare. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska bli :p

2009-04-11 @ 21:45:11
Postat av: linda

<3 vet du vad! håller med!! :D

2009-04-12 @ 21:15:52
URL: http://lininda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0