2009

Plötsligt så är lovet slut och 2009 bara kom. Har varit så oaktiv, tummen i ändan hela julen. Inte orkat skriva.

Julen spenderades hos pappa. Vi kom den 23e på kvällen och badade bastu och myste och på julaftonsmorgonen så åt vi en god frukost, lekte med hunden och sen käkade vi. Massor av mat! Ujuj.  Sen skyndade vi oss till nikkala och hälsade på släkten. Världens sötaste alva var där och berättade att tomten hade varit! Vad konstigt. Sen kom Timo och Madde med ett stort paket till henne. Det var en björn som var lika tor som alva. Alva tyckte att den var lite läskig och vågade först inte röra den, hon tyckte att lådan som björnen kom i var roligare än själva björnen. Efter det besöket så åkte vi tillbaka till pappa. Alla kusinerna Lindelöfs var hemma så vi traskade över till grannen för att hälsa på och lämnade sölkorven erik hemma. Erik kommer senare till Lindelöfsarna och såg sur ut. Vad är det ? frågade pappa. Freja har ätit upp alla mina godisar i paradisasken! säger erik och ser sur ut. Då var det bara att rusa hem och akalabaliken var i full gång! En liten hundvalp kan lätt dö av choklad. Hon hade inga men senare i alla fall! Tur var ju det! Pappas lilla ögonsten.

Nyår gick bra. Vi var hos Alex och Tobbe och käkade på lei lani med sällskap. Roligt! Tyvvär så tog ju Whiskyn ut sin rätt och när klockan slog 00.00 så var jag ensammen på stranden. Den enda jag pratade med var Fanny Lahdenkauppis mamma Cecilia.

Fråga mig inte ens vad jag har gjort dagarna mellan jul och nyår. Latat mig och ridit! Varje jag! och sen har jag blivit KÄR! På riktigt :) Otylia heter hon! 6årigt tyskt sto. Fux och just över 150 i mkh. Mys-tant är hon också :) <3

Och om 10 dagar fyller jag år! Wow, jag blir gammal.

Skola imorgon.............



Kommentarer
Postat av: Sandra

nå fuxar e så fina :P får man se nån bild på henne ? :)

2009-01-08 @ 00:54:37
URL: http://because.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0