Juni = sommar?

Fyfan vad kallt det är ute idag! Orkar inte gå ut och ta en promenad för jag har så ont i händerna. :( för att dt är kallt.
Har hunnit med att göra klart några kurser i skolan, bla Tyska 3 MVG, Biologi A MVG :) sen går det väl skit.
Har vart till sandskär med klassen och myst. Det var riktigt härligt. har längtat efter att åka båt. Var dock en fegis och vågade inte bada.
Idag har jag varit i piteå och provridit en ponny med rebecka. Tony hette den. En söt sak.
När jag kom hem från piteå så beställde jag en ny ridhjälm för 2.699kr, ett par stövelsträckare och ett par rutiga Pikeur strumpor. Vill ha dom NU!

Håller även på att planera hur mitt rum ska se ut! Ska ÄNTLIGEN få byta tapeter, golv samt hämta nya möblerna från IKEA! I helgen ska jag dit och shoppa småsaker till rummet också. Nån som är på? :)

Imorgon är det jour hela dagen, ska kila iväg och rösta och sen måste jag pallra mig till seskis och stugan för lite fest men tjejerna. Känner mig trött och är inte riktigt sugen på utgång men vad gör man inte för sina vänner?

Blä Blä Blä åt allt!

Kommentarer
Postat av: linda

lovar du är taggad när vi lämnar ön! ska jag personligen se till :p

2009-06-06 @ 17:02:19
URL: http://lininda.blogg.se/
Postat av: caroline

jag hade då planerat att jag skulle hinna med den också :)

2009-06-07 @ 16:43:51
URL: http://laroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0