Sommarlov

så äntligen sommarlov, på riktigt! Känns så skönt! Känndes lite konstigt att vara på skolavslutningen idag, missade förra årets i Kalix. Eller missade och missade... Jag var sjuk. Jag blev sjuk av all stressen. Det kändes konstigt att jag har orkat med det här året så pass bra ändå. Jag har gjort helt OK ifrån mig, hade säkert kunna prestera bättre på många plan men lätt at säga i efterhand.

Ett MVG i idrott av Rönkkö var dock oväntat! TACK ! :D 16/19 MVG. Kunnde vart bättre...

Ska snart iväg till Mommo och luncha innan jag sticker till jobbet. Igår fick vi "blipparna" till IKEA. Känndes coolt. Nu kan jag gå in utan att måsta vänta på att bli innsläppt. Status typ.

Hela helgen går åt till at planera tävlingen på söndag. Ska handla fika idag och städa i sekretariatet. Skissa bana? och imorgon ska jag rida blackie till HR, städa i ridhuset, på ridbanan, bygga fram inne och ute, fixa allas ansvarsområden, ställa allt i ordning, göra startlistor och kvitton och allt möjligt. Plus att jag ska hinna rida två hästar och tvätta dem och göra allt pyssel med dem tills söndagen. Synd att min Charles Owen hjälm inte har hunnit komma ;'(.

Nu ska jag ta och kila iväg och njuta av en timma ledighet innan jobbet! :)

Jag och schabbe betar 2007

Kommentarer
Postat av: Emma e

Lilla schabbe, länge sen man såg honom ;D

2009-07-17 @ 01:56:19
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0