typ Sommarlov!

Klar med det sista i skolan idag! Hade feber igår men plågade mig upp till skolan bara för att spela spel på engelskan, kolla på bilder från sandskär och traska upp till högsta våningen för att upptäcka att Kemi-läraren Åke glömt bort oss ;(. Blev en lång Håltimma och lite bus i aulan innan vi körde sista provet för terminen. I mitt favoritämne (not) Fysik. Fixade ett VG i slutbetyg iaf .

Vet typ alla betyg utom idrotten men förväntar mig inget bra eftersom jag bara gått ett år här, första halvan av kursen läste jag i Kalix.

Biologi A- MVG, Kemi A- MVG, Matte C-VG, Fysik A- VG, Engelska B- MVG, Tyska steg 3- MVG, Svenska B- MVG, Idrott A-? skitsamma. Har säkert glömt nåt!

Nu är det ju i princip sommar. Imorgon och torsdag är ledigt från skolan eftersom vi har avslutat våra kurser. Skall dock iväg på IKEA-inskolning ons- Fre kl.12-17. Blir lite spännande! Skolavslutning på fredag. Inga planer för kvällen. På måndag börjar jag sommarjobba på HR i tre veckor, sen blir et Handlarn i Seskarö och extra på IKEA.

Klubbtävling i Hoppning på söndag 14/6. Första start kl 10.00. Välkommen som publik!

Nu ska jag iväg och rida Blackie en stund. Funderar på att hoppa lite men bara nåt skutt. Känns så konstigt utan läxor :O


Freja på sandskär. Hittade nåt ätbart på stranden.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är skitkonstigt att inte ha några läxor. Man tänker bara "jaha, och vad ska jag göra nu då?":P

2009-06-09 @ 19:18:37
URL: http://elinsegerlund.wordpress.com
Postat av: Mia

Skönt för er att Idrott A och Svenska B är klart.. ;b Här läser vi det ännu nästa år ;/

2009-06-10 @ 10:43:26
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0