Redan Tisdag?

Gårdagen gick fort! Fick mycket gjort. Gick med linda på stan och handlade en bikini, solade, färgade ögonbrynen, fikade, pluggade på trafikskolan men tyvvär så hant jag inte med pluggandet hemma som jag borde ha hunnit! Var tvungen att hoppa över dagens Piteå-resa med klassen och T-school eftersom jag hade för mycket att göra. Kunde inte åka sju och komma hem 20... Har styrelse möte på HR kl 17 också, och idag ska de få skäll! Ska minsann fråga allesammans varför INGEN dök upp på vårt möte i söndags. Taskigt värre! Visar vilken respekt de har för oss unga på klubben. Men vi tänker inte tollerera detta mer och som ordförande får jag väl stå på mig.

Dagens planer:
-Plugg
-Plugg
-Möte
-Motionera (trimmar inför the bikini-season)
-Plugga
-Sova

Ska skriva på mitt engelska-tal nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0