Snodde av Bty

Berätta fyra sanningar om dig själv:

- jag är rädd för möss
- jag älskar torkade jordgubbar
- jag har lätt för att gråta.
- jag tål inte stress

Berätta 4 saker du gjort idag:

- Gjort prov *cut*
- Kommit hem
- kramats
- kollat tv (Slappt?)

Berätta 4 saker du har på dej just nu :
-joggingbyxor (är på g ut nån gång...)
- ett rött linne
- en röd bh
- ett halsband som jag fick på luciasoaren

Skriv ner 4 saker du hatar:
- mig
-skolan
- när jag gör dåligt ifrån mig på prov etc
- mammas lasagne

Skriv ner 4 saker du älskar:
- att vara ute i skärgården
- mina vänner
- hästar
- att sova

4 personer som ska göra denna lista:
-Linda B
-Linda
-Henrika
-Karro


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är tråkigt om man inte får laga den mat man själv tycker om och blir ombedd att laga sånt man själv inte gillar.

2009-05-20 @ 11:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0