7 månader av kärlek

är det idag! 7 månader som har gått fort! Tänk sen när det gått sju ÅR! :) Älskar min fina pojkvän så mycket! Längtar tills sommaren då vi förhoppningsvis ska resa till Italien och bara mysa! och när vi ska fira vår ett års dag!


Snyggingen till höger är (nästan) vår! Fam Granvik är fodervärd åt honom :) Islandsvallack på 5 år uppfödd i kalix och lyssnar till namnet Gandur som betyder magisk häst på isländska. Det ni!


I knew you would read it, hah!


Nu ska jag äta min 4e semla för året och sedan mysa med MIN fina, bästiga, snälla, omtänksamma pojkvän! Sen ska jag somna i hans armar och när jag vaknar igen på morgonen ska jag kyssa honom det första jag gör!

Älskar dig Jesper!<3

18 juli 2009 och föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0