I'm so lonesome I could cry

Städat och städat så att det är fint när hunbun kommer hem och lyssnat på Johnny Cash. Bra städmusik,
Sen snodde jag de här från nåns blogg. Sorry!

ALLMÄNT

1. Vad heter du? Linnea
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? My, eller Alva. Nä jag vte inte, nåt finr och annourlunda men samtidigt personligt. Linnea är tråkigt. När ja var liten så ville jag heta Kajsa 
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet ej
4. Vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. Vilken årgång är du? 91
6. Vart bor du? Haparanda
7. Bott utomlands? nix
8. Flyttat antal gånger? 2
9. Vart skulle du vilja bo? Nånannanstans!
10. Yrke? Musiker/musiklärare/någonting me ridning 

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 160,0 cm
2 . Hur mycket väger du? error på vågen
3. Hårfärg och frisyr? brunt för tillfället. öh nån ny ful frisyr med lugg som jag HATAR 
4. Ögonfärg? grågrön
5. Mest nöjd med? mina ögon.
6. Minst nöjd med? ansiktet
7. Skostorlek? 36
8. Glasögon? nej
9. Har du några piercingar/tatueringar? nej bara i öronen. Ska tatuera mig när jag fyller 18 dock

FAVORITER

1. Filmen: walk the line var sjukt bra. långt över mina förväntningar 
2. Låtar? Drowninglessons av My Chemical Romance, Green Day av Green Day och Dancing in The Moonligt av Thin Lizzy
3. Årstider? höst
4. Mat/dryck? Vet ej 
5. Djur? Katt
6. Färg? Rött, svart och vitt
7. Parfym? ?
8. Tv-program? inget
9. Sysselsättning? Ridning, musik och

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? nå skit
2. Vad använder du just nu för skor? Vans
3. Favoritfärg på kläder? Svart, vitt, grått och rött
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? nya häftiga jeans och nya vans
5. Favoritaffärer? carlings
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ingn aning 
7. Vad har du för byxstorlek? */*
8. Vad har du för tröjstorlek? ble

BLANDAT

1. vad heter din morfar? HETTE Karl-Erik (därav mina bröders namn, Karl och Erik.) 
2. Vad har du i din jackficka just nu? nycklar och mansnoddar 
3. Vad är du beroende av? tuggummi
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vad tror du på? ingentin
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ?
7. Vad köpte du senast? vette.
8. Har du nåt husdjur? Sonica, min katt
9. Vad bor du i? nära en psykad granne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0