Good Morning, Herr Horst

Good Morning Haparanda. Lika dött och trist som alltid. Fast nu är det blött också. Var ute på en tänkarpromenix igår. Hade det inte varit för mobilen som pep så hade jag inte hört ett ljud. Klockan var inte ens mycket egentligen, 22-23 tiden tror jag. Gick runt Närsta. Nån borde väl vara vaken då? Tråkiga människor.

Tävlat i Ö-kalix igår. Första gången jag red honom på Pellham. Felfri i LD och en fjärdeplats, sen rev vi 2 hinder i LC, Mindre bra altsså. Ska rida honom på det nya bettet lite mer tills hemmatävlingarna så får vi se hur det går !

Idag ska jag nog vara med Kakz i Marielund ett tag. Det är synd om henne. Sen lär jag väl sitta hela kvällen framför datorskärmen igen. Mindre kul. INte kul att vara ute ensammen hela tiden. Alla andra är så tråkiga.
________________________________________________________________________________________

Mando Diao - Good Morning, Herr Horst 

I once had a love of mine
With a different heart
In another time
I blew that all with pills and alcohol

I once had a child of mine
With a different heart
In another time
I blew that off with booze and lack of soul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0