F R I D A Y


Yes! Äntligen fredag! Wow! Sova som fan imorgon! Hah. Nä men jag ska sova länge iaf:) Första gången som jag får sova över 6 timmar på två veckor!

Var nyss å spelade lite med CC. Den där Roland-snubben var kul och hoppade runt och sprattlade som jag vte inte vad. Var nästan rädd att han skulle bryta lårbenshalsen eller något i den stilen. Rolig var har i alla fall! Kom dit lite sent för bussen var lite sen.

Traskade med Amanda, Moa och Anna hem till Amanda och sen till Coop. Köpte choklad! Mmm. Har längtat i en hel vecka! Marabou made my day! Hade slappt idag i skolan över huvud taget. Traskade till skolsystern kl 8. Bokade tid på måndag och fick tid först idag. Alla vill väl ha en ursäkt att slippa lektionerna antar jag, haha. Inte visste hon heller vad det  var för fel på mig. Jaja jag kolavippar väl snart ändå så..

image32



Kommentarer
Postat av: Mia

Jag var också till skolsystern i veckan, försökt träffa henne i två veckor.. ;p Så i veckan fick jag i alla fall träffa henne! :) Men nu får jag inte bada nå mer.. ;(

2008-04-26 @ 16:15:13
URL: http://miizing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0