Fredag = Ledig

Så var årets ridprov på Holmen avklarade. Det var många nervösa 92:or som nästan skakade av nervostitet och förväntan. Kul att slippa några vanliga lektioner iaf! Vår Samhälls lärare var bortrest idag, så vi fick ledigt även från data-kunskapen, vilket var skönt! En sovmorgon var riktigt skönt eftersom jag har stalljour hela helgen :(

Kanske ska en sväng till Ankan ikväll. Jag får se, eftersom jag har stalljour imorgon och måste upp kl. 6 och vara på plats i stallet, pigg och arbetsvillig, klockan 07.00. Å vad jag längar! not

Kanske hinner med att rida imorgon, det beror på. Är riktigt sugen på att rida faktiskt. Ska hoppa på måndag för Karina, på Romeo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0