3 days to go

Snart Stockholm. Vi har turen att få låna lägenhet av Tina och Danne som är häruppe när vi är där nere. Hm.

Idag har jag och morsan käkat äcklig choklad ochj kollat TV. Chokladen var inte ens god men ändå åt vi båda två. Sjukt va? Känns som att chokladen kommer ut ur öronen snart. Vann ju förresten en After Eight-ask på Seskarödagen för att vi var så bra på alla klutiga frågor. 1 dl strösocker = 88g och min pappa är inte revisor i Seskarö Motorklubb. Tillbaka till chokladen. Ska banta nu! Har iaf motionerat dagligen. Har gått fyra tullar två dagar i rad och idag gick jag och Haeny runt m-lund. Sen babbla vi vid ABF i en timma. Har träningsvärk i käken nu.

Jag tycker att "han däruppe" får ta och skärpa sig angående detta otroliga sommarväder. Snart kommer det väl snö också?

Nå ska nog masa mig iväg till Mattilalala imorgon och rida på Baggson. Kanske han skulle älska ett dressyrpas? Njae... kanske blir galopp bland vinbärsbuskarna ist :D


Copyright!
Pier Pressure förra sommaren. Helt otroligt!



Bam Margera och Chad. Sjysst typ den där Chad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0