Heippa

Stockholm imorgon! IDAG! Nervöst att flyga. Tänk om man kraschar? nä sluta nu. Vilka kläder ska man ha på sig? Äsch det spelar ju ingen roll. Men tänk OM man kraschar, och ännu i kanske mindre snygga kläder? GAH. Sluta nu.

Har vart i Kaakamo och kolla på en massa finnar med Charles Owen hjälm och snygga pållar men som faninte kunda rida för fem öre. Sen tänkte vi köpa en massa skräp åt Blackie, b la ett rosa schabrak. Jag tyckte att ett orange hade passat bättre till hans blekta man och svans.

När vi kom hem packade jag och sen kom Johanna och hämtade mig och så åt jag och Blackie upp hennes godisar som gav henne halsbränna och sen hoppade vi studs. Jag studade åtminstone runt däruppe som en boll med fura ben och ett bautahuvud.


Blackie i Seskis.

Missar nog tävlingarna imorgon för det blir så stressigt. Ville dock se karro tävla fannys ponny. Den var rätt kool när det hoppade idag. Igår mena jag.


Jag vill ha fika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0