Måndag

Imorgon åker min syrra hem och jag har ännu inte träffat den late jäveln. Inte ids hon åka från Luleå till Seskarö för att träffa sin pappa och sina syskon. F U.

Tänkte fara och rida men ingen vet vem man får rida eller när och hur och allt. Yello kan jag rida men jag vill rida Romeo :[ Får väl fara och rida henne då. Dålig information man får, eller hur? Slavarbete åt ridskolan en ång i veckan plus på stalljour och sen så får mna inte ens information om hur man får rida på lovet. Ridningen är ju ändå vår lön men skitsamma då.

Okej, jag har en lite dålig dag, har väl vaknat på fel sida. Nä egentligen så är jag bara sur på min syster som inte kan ta sig tid att hälsa på andra halvan av sin familj.

Har nyss promenerat lite, ska på Vip-öppningen av MAX snart. Ett plus är att jag får gå dit med K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0