28 November

Igår var det spelning med T-School på Folkan. Shame on you! alla ni som missade för vi var riktigt bra tyckte jag! Allt flöt på och inga större missar gjordes. Viva la Vida gick riktigt bra och Jonathan fick massor med applåder. Synd dock att min synt inte hördes så bra :( men sen for vi i alla fall till leilani och åt fast min mage ville inte ha mat så jag petade bara i den. Sen lastade vi saker i bilen och förde till skolan. Det var jäkligt skönt att komma hem sen men jag hade jäkligt svårt att få ur allt hårsprayet och tovorna ut håret ... Sov dessutom oroligt och drömde att det hade varit högvatten i stugan  och när vi stod på verandan och tittate ut mot seskarö bron så hade det spolats upp ett förruttnat lik alldelens under verandan. Det var en hemsk dröm. Tur att jag hade min räddare i nöden brevid mig!



På tal och räddare i nöden så läste jag ut The Catcher in The Rye igår och gjorde bokredovisning. Den sög säkert men orkade inte ens läsa igenom den. Är trött på skolan nu! Ska bli så skönt med jullov snart. Hant även med att göra Biologiprov på morgonen. Det känndes ganska slitet. Men jag tror att det gick helt hyfsat.

I helgen så är min bästaste vän Anna hemma så vi ska väl göra stan osäker nån kväll. Samt hinna med en del ridning också :)

Idag är min Lucia-intervju tydligen i tidningen så blir spännande och se om jag är superful eller bara ful på bilden, Not. Ska lussa på söndag eftersom det är skyltsöndag. Nervöst. Kommer säkert elda upp mig själv och alla andra med ljuset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0