Kallt

Min data är seg så jag kan varken skriva blogg eller uppsatser. Nu sitter jag i skolan och ska snart kila iväg till Kemin.

En kort resumé på vad som hänt i mitt liv sen sist:
Johannas unge tittade ut och jag har Blackie på heltid för tillfället. :)
Massor av läxor och skolarbete.
Skippade ryssland.
Blev ingen tävling i Boden tyvvär :(
Höstlov
Lekte med Anna
Köpcentret öppnade
Min syster kom upp på besök bara för att tala om att hon inte kommer över julen :(
Red lektion på Blackie för Asta och det gick bra



Prio:
Skolan
Blackie
MIG SJÄLV
Seskarö
HR
Azra Cross
T-Schools rockshow
Städa mitt rum?

Idag kommer att bli en hemsk dag. Jag vill bara lägga huvudet här på tangentbordet och somna, har en sån tryckande huvudvärk. Jag är arg och irriterad och vill bara gå hem. Tack.

Saker att göra idag:
1.Skola till 13:25
2. Springa till Kakan och hämta skjorta
3. Kuta hem
4. Fixa inför fotograferingen kl 14 på Sörens foto (HUR FAN SKA JAG HINNA PÅ 35MIN?????)
5. Stressa hem och bränna mat i stekpannan
6. Äta med vänster hand och klä på mig stallkläderna med höger,
7. Stressa till mattila. Stresa i mattila. Stressa hem från matila (2h)
8. Stressa till jävla finland för jävla fis ssoundcheck som jag inte vill vara på. halv 6.
9. HEM!
10. OH NO! SV B REKLAMANALYS! FUCK FUCK FUCK FUCK HUR SKA JAG HINNA?
11. KLAR 23.00?
12. paus
13 HINNA SOVA INNAN INNEBANDYTRÄNING OCH JÄVLA SPELNINGSHELVETE.




xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: hhenrika

hej, jag har utmanat dig i min blogg! :)

2008-11-12 @ 16:26:42
URL: http://sandlundd.bloggspace.se
Postat av: r

du har blivit utmanad i min blogg ;)

2008-11-13 @ 16:34:32
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0