Jag vill ha-lista

Jag vill ha en väldans massa saker nu! Hösten är blomningstid för mitt ha begär! Perfekt till när man har lite pengar eftersom man inte fått studiebidrag under sommaren, man måste köpa nya kläder till skolstarten, man måste köpa en massa julklappar och affärerna lockar med nya produkter.
Mja, kände bara att jag behövde skriva av mig mitt ha begär! Feel free to ge mig en sak eller två :D



Jag vill ha:
En Charles Owen hjälm, Svart! Pris: ca 2799kr

Något gott (ätbart)
Nya skor
Presentkort  på HM och Gina Tricot som snart kommer hit!  O.O
En HR-jacka. Pris: 400kr
Roeckl handskar, Pris: några hundralappar.
Nya scarfsar (?) och halsdukar.
En parfym.
Nya örhängen från pilgrim eler i form av stora pärlor.
Långt Halsband.
En tatuering på min 18-års dag.
SPA
Ett hembiträde
En egen häst
Ben and Jerrys glass med Kakdegsbitar i! MUMS
En Gibson SG som är cherry röd!

YEY!
TIGI Brunette Godess Schampo och Balsam
TIGI Brunette Godess Shine Spray
Bed Head Control Freak X.X.S

Loreal Playball Pearl Whip = LOVE! <3 snälla ge mig!

Loreal Hot Style Constructor
En ny plattång
Massa pengar!





Kommentarer
Postat av: Bella

Vad ska du tatuera? Jag vill också:/

2008-10-06 @ 19:00:37
URL: http://bellatrixx.blogg.se/
Postat av: Mor Ror

Du har fått en utmärkelse av mig! Du ska hämta den på min blogg.

2008-10-15 @ 18:21:13
URL: http://asalindgren.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej!

Jag har en utmaning åt dig på min blogg:-)

2008-10-28 @ 23:10:28
URL: http://asalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0