Vad jag vill göra med mit liv

har jag fanimej ingen aning om. Jag vill iaf ha en snygg klänning en gång, och köpa enn matbord i ek!

Lista på saker att göra innan jag dör:
1. Ha en snygg klänning på min 18-års dag
2. Lyckad utgång på artonårsdagen
3. Ha långt brunt hår med lockar
4. Äga en häst
5. Tävla med kusen
6. Lyckas på en tävling med Romeo
7. Sova en natt på stadshotellet.
8. Gå över tågbron och tillbaka
9. Tälta i rondellen
10. Spendera en vecka i stockholm hos stina och SHOPPA
11. Bli bäst på allt
12. köpa en charles owen hjälm
13. Åka till London och köpa grejer
14. få körkort
15. Hoppa från 3ans trampolin i badhuset
16. Börja träna friidrott

Livet är egentligen för kort för att slösas bort, jag vill helt enkelt vara bäst på allt! Jag skulle kunna vara på alla siorna i guinniess rekordbok! Eller inte den med korvätningen och pirceringarna. PLus att jag har höjdskräck.

Nu pimplar jag te och tänker på att jag borde smörja in mina torra händer men IKEA handkrämen luktar konstigt. Samus ligger som en kanelbulle vid tangentbordet med tassen på  Caps Lock. Borde plugga engelska glosor på a men jag ids inte. borde gå ut och gå men jag ids inte.


Hittade dessa bilder på mig från kaakamo. Hemskt värre.


Too bad. jag kan nte rida. BUHU

Jag suger på allt. Kommer typ jobba på kupan när jag blir stor och äta husmanknäcke på mornarna och dricka mamma-kaffe med sjuktmycket kaffe-sump i och läsa aftonbladet ibland.

Ich bin eine pessimist!




Kommentarer
Postat av: bitte

kul med hästar

2008-09-17 @ 11:39:29
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Anna

åttan o nian kan jag hjälpa dej med, säga bara när och var så kommer jag!;D

2008-09-17 @ 13:31:18
URL: http://muminvisarallt.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder :)

2008-09-20 @ 14:28:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0