Helg

I helg ska jag plugga till mitt tyska prov. Personliga pronomen är svårt.
Snokade på lindus blogg och snodde denna;

Har du ett par blåa string? - nej
Vem var den senaste du pussade? - sonica
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? - det vet jag inte
Gillar du nån nu ? -nej
Vad gjorde du inatt ? - pratade i sömnen som vanligt
Och i förrgår natt ? - somnade alldelens för sent
Vad gör du innan du ska sova ? - sistaminuten pluggar
Kan du prata med din mamma om allt ? - Nej
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? - Ja när jag skulle känna mig redo
Har du varit gravid ? - Nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? - Ja. beror påomständigheterna.
Choklad eller glass ? - Mörk choklad
Push-up eller T-shirtbh ? - Push-up
Stövlar eller gymnastikskor ? - gymnastikskor men trivs bra i mina ridstövlar ;)
Kjol/klänning eller jeans ? - Kjol eller klänning.

Hemstad/ort - Haparanda /Seskarö(v)
Hårfärg -egentligen så är jag rödhårig men färgar till brunt
Längd - typ 160
Frisyr - lugg , halvlångt rufsigt hår som aldrig vill göra som jag vill
Ögonfärg - grön
Skostorlek - 35
Humör - irriterad
Orientering - what?
Vänster eller högerhänt - höger

Tio saker: This or That

1. Kärlek eller pengar ? - Kärlek
2. Vin eller öl ? - Vin
3. Dag eller natt ? - Natt
4. One night stand eller förhållande ? - Förhållande
5. Tv eller internet ? - internet
6. Pepsi eller cola ? - cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - nå båda. just nu vild fest :)
8. Färgfoto eller svartvita ? - svartvita
9. Telefonkontakt eller face to face ? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace ? - vet ej

9 st "Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut ? - joo. Flera gånger. En gång så fick jag kvarsittning när jag gick i trean och klättrade ut genom fönstret på på vårt klassrum och ner för brandstegen (HÖGT) och sprang hem. HAHA. Utan skor.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig ? - ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar ? - ja
4. Har du hoppat bungy jump ? - Nej och komemr aldrig att göra det heller!
5. Har du nånsin gjort slut ? - Ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? - Nej
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ? -ja. jag är född ond.
8. Har du nånsin gått på bio ensam ? - nej
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? - JA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0