Påsken snart slut

Snart är påsklovet slut och här har det inte hänt mycket! Högen med skolböcker har legat orörd hela veckan. Har bara lyft fram fysikboken idag och läst om tryck, men tänkte på så mycket annat att jag inte orkade reflektera övet dte jag läst. Provet kommer nog gå dåligt.

I lördags var det utgång med Karro, Linda och Hepo. För Karro var det umppis premiär! Kul hade vi.  Hade så jävla svårt att hitta kläder innan så jag gick ignom hela garderoben. Hittade en kjol som jag brukade ha som midjekjol förra året... och då fick mamma hjälpa mig att stänga den. Nu när jag satte på den så bara hasade den ner på höfterna. Det märks att jag har tappat lite. Förra veckan när jag och några från klassen gick och mätte och vägde oss så skulle skolsköterskan föra in mina nya värden (fortf lika kort..) och hon sa "Men är det sant?!". -8 kg på ett år... Inte illa. Vad har jag gjort? Börjat träna lite mer kanske. Rider ju ca 2 heppor/dag och eftersom man inte har fixat körkortet ännu så får man traska fram och tillbaka. Måste bifoga bildbevis så får ni säga vad ni tycker. Träffade min gamla samhällslärare från Kalix, Kjell, på UF-mässan och han tyckte att jag hade blivit "fin och smal, jättesmal!". Gud vad roligt :D


Här gick jag ut nian men bästaste Hanna :) (07)

Jag i februari när jag såg Backyard Babies.

Vette.... dåliga bilder. Hatar att vara med på bild ju!

Linda och Henrika är guldvärda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0