Kan inte vänta längre

Måste flytta. MÅSTE flytta snart! Står inte ut, mår piss varje gång jag kliver in i vår lägenhet och jag inte är ensammen hemma. Vill så gärna flytta, tänk att få inreda i min egna smak! Välja tapeter och möbler helt själv! I mitt rum hos mamma har jag i princip ingenting. HATAR det rummet, kan inte ens sova där och det har jag inte gjort på två veckor heller. Vi hade tänkt göra om det när vi flyttade in men inget har hänt. Hatar golvet och tapeterna och möblerna. Vet precis exakt vilka möbler och tapeter samt golv som jag vill ha men känns som om det är onödigt att ens fixa det nu eftersom jag ändå vill flytta snart. Blääää
Igår var det en ganska så lugn kväll. Vädret var piss men sällskapet gott:) Maten smakade gudomligt! Åkte hem med Karro och hennes Mikael och sen gick jag och la mig. Somnade genast eftersom jag var slut efter stalljouren. Sov till kl 9, sen kunde jag inte ligga kvar och dra mig längre.
Drog till stallet vid 12, övningskörde lite. Sen snackade jag med linda och karro, red Romeo och kollade på när Andreas Hesse hade kurs, åt godis med linda och diskuterade livligt med ellinors mamma och karro och sen kollade jag på när ellinor lastade sunny och det tog bara 20 min. Sen har jag longerat och friserat Blackie och lagat middag. Har även slösat bort några timmar framför datan. Är helt slut och kommer säkert att somna så fort jag lägger mig.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0