Utmanad?

Oki Henrika jag känner för att ödsla bort lite tid med att svara på frågor :)

1. Hur gammal är du om 5 år? 23.
2. Vem var den sista du träffade? mamma
3. Hur lång är du? 1.60 typ
4. Vilken var den senaste film du sett? Pineaplle express eller vad den nu hette :S
5. Vem ringde du senast? Linda
6. Ditt senaste sms och till vem? till Hepo
7. Vad är helgens planer? Ha KUL :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? lider av telefonskräck så smsar helst men tycker om att få samtal :)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Har aldrig vart gifta- separerade
10. När såg du senast din mamma? i fredags
11. Vilken ögonfärg har du? grå gröna?
12. När vaknade du idag? 12 :O
13. Har du någon gång hittat en katt? Jajjemen och då fick jag hittelön :)
14. Vilken är din favoritplats? Sandskär. Skärgården, stugan, skogen stallet. Alla börjar på S :)
15. Vilken plats föredrar du minst? "hemma" i lägenheten när nån annan än jag är här. På sjön ensammen, är rädd för vatten. 
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Vet ej.
17. Vad skrämde dig som barn? Morran i skogen (som grannen sa), Gud som kollade in genom fönstret... (haha), Introt till Akriv-X, våra akvarie ålar och vatten.
18. Vem fick dig att skratta senast? Blackie
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? jo men älskar att lyssna på pappas gamla :)
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder? Eh..... typ utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? två
23. Hur många landskap har du bott i? ett.
24. Har du någon gång spytt på någon? Säkert på mamma när jag var liten.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota ute på sommaren :)
26. Är du social? Tja det är jag väl.
27. Vilken är din favoritglass? Svårt, mycket svårt. Ben and Jerrys med kakdegsbitar ä ruskigt god :)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa otylia på en gång.
29. Tycker du om kinamat? JA
30. Tycker du om kaffe? går ner
31. Vad dricker du till frukost? Apelsin uice
32. Sover du på någon särskild sida? sover oftast mot väggen så då ligger jag antingen på höger eller vänster, olika beroende på vars man sover.
33. Kan du spela poker? Vette.
34. Tycker du om att mysa? Ja väldigt mycket.
35. Är du en beroendemänniska? Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Vet väl nån men känner och känner...
37. Vill du ha barn? Någon dag när jag har tid och är lycklig.
38. Kan du några andra språk än svenska? English, Deutsch
39. Har du någonsin åkt ambulans? Yes när jag svimmade och krampade på busstationen i Kalix. Inte så kul.
40. Föredrar du havet eller en pool? HAVET
41. Vad spenderar du helst pengar på? min hobby- ridning. Sällan på grejer till mig själv tyvvär..
42. Äger du dyra smycken? ett pärlhalsband som jag fått av farfar. Ska ha det på balen och när och om jag gifter mig någon gång.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope
44. Vad var de senaste du stoppade i munnen? En macka
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mina goda vänner :)
46. Välj ett ärr på din kropp? På hakan när jag dök in i ett handfat som liten. NICE linnea!
47. Vad har du för ringsignal? Coldplay- Lost
49. Flirtar du mycket? Nej det tror jag inte,
50. Vart togs din profilbild? På ridbanan
51. Kan du byta olja på bilen? HAHA
52. Har du fått fortkörningsböter? har intre kirrat kortet ännu ;(
53. Vilken var den senast bok du läste? Looking for Alaska
54. Läser du dagstidningen? Nepp vi har den sällan hemma men älskar att läsa den när vi väl har den.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp
56. Dansar du i bilen? ? :S.
57. Vilken radiostation lyssnade du senast på? Radio Rock
58. Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? f'(x)=3x^2-5x+9
59. När var du i kyrkan senast? Luciasoaren.
60. Vilka personer utmanar du? LINDA , muminvisarallt, Lill-Linda :)


Kommentarer
Postat av: hhenrika

hehe det var bra att någon gjorde det =)

2009-05-03 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0