Lösenordsskyddat?

Ja man kanske borde skaffa lösenord nu när man får halva sin blogg kopierad och när till coh med skolans rektor kanske snokar runt här? Men usch vaf läskigt!

Mitt enda syfte med een här bloggen är att få skriva av mig när jag är glad/arg/sur/ledsen eller bara har nåt kul att berätta. Mina tankar orkar jag inte skriva ned i nån jävla dagbok alá 90-tal. Sen kanske jag vill att mina nära och kära skall få läsa och nån annan som vill, jag brydde mig inte... fram tills nu! Jag har ju förstått att en viss person snokar runt här vilket inte jag bryr mig så mycket om förän man får höra att hon plagierat mitt ena inlägg. och rektorn?! vars är denna värld på väg?




Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det är väldigt läskigt. Frågan är ju exakt vart vägen är påväg... Herregud.

2010-04-16 @ 20:00:42
URL: http://kaakz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0