Jag är...

..Kär!

Ja, upp över öronen förälskad i världens underbaraste människa!

Han är den som väcker mig med en puss på kinden, som håller om mig innan jag somnar och om jag vaknar på natten av mina mardrömmar. Han är den som lagar lunch åt mig när jag kommer hem tidigt från skolan , som alltid lyssnar på mig vad jag än säger, som säger att jag sjunger fint och som ser på mig som ingen annan gör. Han är den jag saknar varje gång jag åker ifrån honom och som jag vill vara med varje vaken sekund. Han är den jag alltid vill vakna brevid, den jag alltid vill hålla om och älska/älskas av. Han är mitt allt.

Jag älskar dig!





jag är din, alltid. När du än behöver mig så ska jag vara hos dig. Det är dig jag älskar. Du är mitt allt, hela min värld.

Kommentarer
Postat av: Linda

"släng inte bort dethär" ;)

2010-02-01 @ 17:11:49
URL: http://lininda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0