söndag

jobbat inatt. var ganska lugnt för en gångs skull.

Idag ska jag plugga och ta det lugnt. Kanske rida Gandur en stund  om jag orkar..Sen ska jag och peppe gå på bio. :)



Till dig. Du som är så kär i en underbar kille. Jo kan hålla med om att han är underbar, snygg och har bra musiksmak osv... men glöm inte det faktum att han är MIN och att vi har planer för framtiden.

Först vill du förstöra för mig i skolan, i stallet osv och sen vill du ha min pojkvän? Nu får du väl ge dig! Blir bara så irriterad! Ta dig en funderare och bli kär i någon annan istället! Finns gott om folk i happis som inte är UPPTAGNA.  Förövrigt så kan jag tala om att han inte är intresserad och tror du mig inte så fråga själv!

På ditt sms svarar jag TACK!


Nu äta lite frulle!

Linnea Lindelöf <3 Jesper Granvik

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linnea, det finns ingen som kan förstöra skolan för dig, eller sabba något i stallet, de är upp till dig vad du gör av saken. Jag antar att det här har något att göra med de som hänt på facebook.



Jag måste säga att det är aningen fegt att hoppa på någon med hela stallpatrasket bakom sig för att hon yttrar något om att du piskat vid lastning. Du hade lugnt och fint kunnat tala om för henne att så inte är fallet, om de är så att hon missbedömt händelsen. Men istället blev det som vanligt på sandlåde nivå, att ni alltid måste kasta spadar i huvudet på dom som är mindre.



Att du sedan ska vända alla emot henne o kasta spadar på henne till hon inte har annat val än att gå till rektorn är löjligt. Sen att hon som sista utväg valt att gå till rektorn tycker jag är korrekt. Men istället för att du ska kunna lära dig av dina misstag fortsätter du kasta sand i ögonen på henne för att du aldrig kan ta till dig kritik, eller erkänna att du har fel.



Och de du skrev om att du inte tar till våld med hästarna vet du själv är en stor lögn. Du vet att din stubin är extremt kort och att dina utbrott går ut över allt och alla i din närhet. Sen kanske du inte alltid piskar, men sparka o slita, räknas inte det som våld i din värld? Det gör de i min värld, spec när du vet att felet sitter i dig själv. Om du skulle lära dig att ta till kritik istället för att skrika på alla som försöker ge dig hjälp.



Men kan inte vara bäst på allt och kritik är inte alltid något dåligt. Man kan inte alltid lyckas, men man kan vara glad och göra sitt bästa.



Folk ger inte kritik för att såga andra utan för att hjälpa dem utvecklas. Man behöver inte hugga tillbaka för det. Man kan säga okej och skita i det. Eller man kan säga okej och tänka igenom det, för att sedan se om man faktist har gjort fel.

2010-03-03 @ 13:12:02
Postat av: becky

fegt att inte skriva namn! Stå för de du säger! Ett lite tips! :)

2011-05-15 @ 13:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0