100122

Äntligen FREDAG! Vaknade med världens skallebank. Kändes som om huvudet hade blivit överkört av en ångvält. Jag bestämde mig för att ta sovmorgon och åka till skolan senare om det blivit bättre. Fick gjort lite matte och en Fysik-labb med Disa som handlade om ljudvågor och dess hastighet.

Igår hade jag teori med mina grupper och sen red jag Romeo en stund för han hade vilat på onsdagen. Vi hade ett litet hinder som vi hoppade över och bytte volt (mellan två volter) så att han fick landa i rätt galopp. Han tyckte att det var skitroligt och frustade som en galning. Han var betydligt gladare och mer avslappnad efter ridningen än innan!

I helgen ska jag till Luleå på ULK-kursen. Slitet :(

Tror inte att det blir nåt stockholm för mig :(:(:(:(:(:( är inte alls sugen nu när allt blivit så krångligt plus att jag lovat tuijan att vara hundvakt hos dom och bara tänk att jag skulle bli borta från bella och jesper en natt men nu skulle jag bli borta alla nätter :(:(:(:(:( BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Bussar på en bild på två tjockisar!


L<3 J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0