Hej igen...

har tänkta länge att jag borde börja blogga för att kunna "skriva av mig". För visst är det skönt att skriva av sig när huvudet är fullt av alla möjliga tankar?

Nu är det iaf sommar. men inget riktigt sommarväder just nu... Vaknade till spöregn. inte kul. Känns som om varje gång jag är ledig så regnar det och varje gång jag går till jobbet så börjar solen att lysa. jag kanske bara inbillar mig.

Jag måste bestämma mig för vilka utbildningar jag ska ha kvar reservplatsen till när dt gäller högskolan. inte för att jag kommer att komma in men ändå.. jag vet inte varför jag envisas med det men i alla fall så känns det bättre att ha försökt. Vad vill jag ens göra av mitt liv? ingen aning. inte den blekaste faktiskt. kommer nog fortfarande undra det den dagen jag dör.

har som inget vettigt att skriva nu... har hänt en massa, massa saker sen sist, men orkar bara inte sriva om det just nu. Idag vill jag bara vara, inte tänka så mycket (vilket jag alltid annars gör, för mycket!). har klivit upp för en dryg timme sen och sitter ännu med morgonrock och håret står åt alla håll och kanter. Har ätit lite överbliven tårta till frukost. den smakade ingenting. nu har jag mat i ugnen. har bara tagit ut den från från frysen och slängt in den i ugnen. orkar som inte engagera mig i nåt. är smått sugen på att basta sen. kanske kanske inte...


alla som läser den här bloggen kommer att märka hur förvirrad, tankspridd och viken grubblare jag är... men det är sån jag är och jag orkar inte ändra på mig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0