vitt

Snön ligger vit på marken. Mina uteblommor har frusit och stolarna är täckta med is. Nu är vintern på väg och det kan man inte undgå att märka när maan kliver ut genom dörren!

Idag har jag bakat, fikat med mamma och nu håller jag på att städa lagenheten. Ska senare ikväll fara och kolla till fina Gandur. Han är snart vår alldelens egna häst! Vi är flera som delar på honom med som man säger: delad glädje är dubbel glädje!

Vi har också hunnit med att boka biljetter till Stockholm Horse Show! Så sista helgen i november åker jag, jesper, elin och eventuellt hennes sambo, ner till stockholm för att kolla på hästar och shoppa! Längtar!!!

Nu ska jag städa färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0