It Feels So Good To Be An Outlaw In Your Perfect World.

Godmorgon!

Har vaknat för ett tag sedan, och konstigt nog så känns allt finfint! Var ute till två kanske, jag och Hanna började bli jäkligt trötta men jag var glad iallafall. Anna hade nog också kul. Vi åkte runt i stan lite och i Torneå men det var inte så mycket folk ute så vi for till kalle's sen och var där en stund för Hanna och Sara skulle prata med Niki.. eller Hanna ville prata med någon annan egentligen... Ja men lite trevligt var det :) Hoppas att vi inte störde och sorry för att ni inte fick skjuts hem!

Idag ska jag rida, förhoppningsvis, först på Romeo och sen på Blackie. Annars rider jag Blackie imorgon. Romeo tänker jag rida idag.

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0