Fredag!

Dags för fredagsmys?  Roar mig med att sitta vid datorn i ma/fysikklassrummet och googla på elektromagnetisk strålning, interferens, diffraktion, polarisering osv. Då förstår ni äskert att det närmar sig tt prov! Usch så hemskt! :(


Är så sugen på att spela lite innebandy, men passar tydligen inte att spela i skol-DM för någon hade redan gjort lagen. Lite dumt/taskigt tyckte jag för alla som är intresserade borde väl få vara med och träna/spela men här plockas bara de "bästa" ut :(. Ja jag vet, jag är inte världens bästa på att spela innebandy men jag gillar det iaf! Jag älskar att spela back. Jag älskar lagandan. men men.... på skolan här bestämms lagen färdigt redan
:( DESSUTOM är det väl vi 3:OR som borde få förtur på att spela för ni andra skall ju vara kvar på skolan ett år till? aja skitsamma :'(


Ska ha en lektion fysik till, sen klippa luggen på Habits och sen gå på stan med min fina J <3! Sedan ska jag nog gymma innan U-Sekmötet som börjar kl 16 och sen förstahjälpenkurs kl 17 och sen äntligen hem. Gandur får nog vila idag med för det är ju rätt så kallt :/  



snygg va? :)

Jesper <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0