Måndag

Imorgon prov... BLÄ. Ikväll ska jag träna fri-idrott och idag har Jesper bokat biljetter till green day samma dag som det är bal! Många tankar som snurrar.



Blackis! <3



Ja du insåg det själv, du trampar på förbjuden mark. Om du sprider vidare/publicerar nån av dina låtar du skrivit om min pojkvän så kommer jag inte att bli glad.... Lika bra att bara lägga ner! Du inbillar dig nog bara att du är kär i honom.... Du har ju aldrig ens haft en konversation eller träffat honom själv liksom! Du vill bara ha allt som alla andra har men ibland kan man bara inte få det! Gå din EGEN väg och håll dig till ditt eget liv och sluta trassla till mitt, TACK! Och som jag skrev igår.... Inget intresse från hans håll! Fråga honom själv om du törs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linnea, de är dags att skärpa sig nu. Vad spelar det för roll om någon är kär i din pojkvän, eftersom du uppenbarligen vet att han är din är de väll inget att gnälla om. Du borde väll snarare vara glad över att han valde dig inte henne.



Om hon sedan vill sprida kärlekssånger om honom spelar de väll heller ingen större roll. Låtar om olycklig kärlek säljer säkert bra. Så jag tycker att eftersom du ändå vet att hon inte kommer kunna få honom, kan du väll unna henne att få sprida sina låtar. Hon kanske har extrem-tur o kan tjäna lite pengar på det, så hon sedan kan köpa sig lycka och en ny man.



Sedan att du överhuvudtaget tar de här över bloggen istället för att prata med henne är enbart löjligt. Ta det över telefon om du nu inte vågar stå ansikte mot ansikte med henne.



Man trampar heller inte på förbjuden mark bara för att man tycker nån är kär, eller för att man tycker någon är attraktiv.

Hon kan ju uppenbarligen inte trampa på din mark eftersom han inte vill ha henne. Så sluta böla o kom över det fan. Det kommer alltid finnas i varje förhållande någon som önskar de hade fått en av de upptagna parterna. Sedan är det upp till den som blir uppvaktad att välja om man vill fortsätta med den nuvarande partnern eller om dennna väljer att gå en annan väg, tillsammans med någon annan.



2010-03-03 @ 12:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0